Mukadimah

Selamat datang ke myblog. Pendahuluan tentang diri aku ni x banyak pon. Aku juz seorang remaja biasa, yang hidup dalam situasi yang sama dengan remaja lain. Aku bukan dari golongan berada, aku dari golongan sederhana. Pasal peribadi aku?? Ntah, aku x pandai la nak nilai diri sendri. kawan la dengan aku dulu kalau nak tau pasal diri aku.

Seterusnya

Kehidupan. Sebut pasal kehidupan, aku dah pegi bnyak tmpat la jugak n aku jumpe macam macam ragam manusia. Yelah, betol cakap orang x semua manusia sama. So, aku sedikit sebanyak bnyak timba ilmu dari manusia-manusia tersebut. Pahit manis sume aku da rasa. Semoga TUHAN tabahkan hati aku tuk tempuh hari-hari akan datang. -amin-

Favourite Quote

iF oNe dAy kOrAnG hAdApi mAsaLaH bErKaiTaN oRaNg LaiN, mUnGkiN kAtA-kAtA Ni bOlEh DiGuNapAkAi........



" Anggaplah seseorang itu telah melemparkan sampah betol-betol sebelah kita.... Kita senyumlah dan kita ambil lah sampah itu dan masukkan ke dalam tong sampah.... Maka akhirnya kita melangkah pergi smbil senyuman itu masih terukir dibibir "




p/s : walaupon kita boleh bertindak kerana buang 'sampah' merata-rata, tapi kita gunakan satu pendekatan yang mudah. Kerana apabila kita melangkah dengan senyuman kita meninggalkan dia kaku dengan 1001 tanda tanya.

0 comments:

Post a Comment



 

Dilarang Melakukan Sebarang Perubahan Atau Cetakan. Pemilik Asal adalah mr.xlord Tahun 2010. Sila Laporkan Segala Masalah Atau Kesulitan. Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Laman Beliau Ini. Sila Datang Lagi